6 dec 2008

Welkom

Hallo,

ik heb besloten om een blog te starten over mijn aquarium-hobby.
Mijn hoofdbezigheid is het kweken van prachtguppy's voor tentoonstellingen.
Eerst wil ik mezelf even voorstellen.
Mijn naam is Christophe Hellemans, ik ben 15 jaar. Ik woon in de provincie Antwerpen. Op school volg ik Latijn-Wiskunde.
Al vanaf 10-jarige leeftijd ben ik bezig met de hobby, het begon allemaal met 1 bakje op de slaapkamer. Vervolgens een bakje erbij voor de jonge gupjes in te zetten.
Toen ontdekte ik de site van Guppyclub.be, na wat rondgestruind te hebben, ging ik naar de eerste bijeenkomst. Daar kreeg ik een trio'tje mee van Eddy Vanvoorden. Voor die vissen hebben ik en mijn vader een kweekstelling gemaakt. Ondertussen heb ik een 12-tal aquariums staan, waarin ik mijn guppen kweek.

Info over mijn stammen, bakken enz... volgt een van de volgende dagen.

Grtz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten